zaterdag 10 juli 2010

Xoçai - Gezonde Chocolade


Hallo,

Mijn naam is Els Van den Eynde, ik ben woonachtig in Berchem (Antwerpen) en ik woon hier samen met mijn zoon van 8 jaar, Ruben en mijn kat van 1 jaar oud, Choumike.
Als alleenstaande mama met een zeer levendige deugniet in huis, de nodige portie zorgen en een veeleisende job, was mijn energiepeil vaak beneden alle peil.

Toen heb ik via de zusjes Xoçai (ik bedoel: Bastiaens) kennisgemaakt met overheerlijke chocolaatjes, die niet enkel super lekker smaakten maar daarbovenop ook nog een genezende werking bleken te hebben. Je krijgt er meer energie van, het werkt ontstekingswerend en dit samen met het ongelooflijk enthousiasme van de zusjes, heeft mij heel snel overstag doen gaan om Distributeur te worden van Xoçai producten en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Van een stukje gezonde chocolade geniet je meer dan van een glaasje water met visolie, toch?
Van een stukje gezonde chocolade geniet je meer dan van ontstekingsremmers, toch?.
Van een stukje gezonde chocolade geniet je meer dan van pilletjes voedingssupplementen, toch?

En wat krijg je er allemaal voor in de plaats? Enkel maar fantastische dingen:
Nu ga ik op vrijdagavond, na een drukke werkweek, fris en monter naar de dansschool voor een oefenavond van 3 uur non-stop dansen;
Snoepen doe ik ook veel minder en als ik nu snoep, dan neem ik een lekkere nugget of een lekkere powersquare en het voordeel is dat je er niet van verdikt, integendeel;
Door de grote hoeveelheid antioxidanten, voel je je echt veel beter; fysiek en mentaal en ...
Daarbovenop werk je met een fantastisch team (België/Nederland) samen dat mekaar motiveert, steunt en helpt.

Dus wat betekent XOCAI voor mij...
eXcellente, Overheerlijke, Chocolade en Adrenaline voor Iedereen.


Als je meer informatie wenst over 'gezonde chocolade' of wil je graag meer informatie over 'Distributeurschap', neem gerust contact op met mij, ik zal je met veel overtuiging te woord staan.

Veel Xoçai groetjes,
Els

Tel: +32 476 65 66 84
E-Mail: els@gezondechocolade.be
Website: http://www.gezondechocolade.be

3 opmerkingen:

  1. He Els, proficiat met je nieuwe blog.
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan!!! Carolina
    Mag ik deze week mijn doosje chocolaatjes verwachten, mijn voorraad is uitgeput.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carolina,

    Bedankt voor je reactie. Tof!
    Ik bezorg de chocolaatjes deze week want ik wil niet dat je TE lang zonder zit.

    Xoçai groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen